حامد سلیمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران طی حکمی سمیه محمودان را به عنوان سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه منصوب کرد.
کد خبر : 8822 تاریخ انتشار : 1402/4/11 2659
سمیه محمودان سرپرست اداره کل تدوین ضوابط شد.

با حکم معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، "سمیه محمودان" به عنوان سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه منصوب شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران طی حکمی سمیه محمودان را به عنوان سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند سرکار عالی، بدینوسیله شما را به سمت «سرپرست اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه» منصوب می کنیم.

امید است در سایه پشتیبانی خداوند متعال، با تلاش مضاعف، همکاری سایر مدیران وکارکنان خدوم این معاونت در جهت تحقق شعار «تهران؛ شهر تلاش و سرزندگی» و پیشبرد اهداف، انجام وظایف و ماموریت های محوله حوزه شهرسازی ومعماری شهرداری تهران؛ به ویژه درموارد ذیل موفق وسربلند باشید:

۱ - کاهش زمان صدور مجوزهای ساختمانی(پروانه، پایانکار و عدم خلاف ساختمانی) و تعامل و همکاری شایسته یا سایر دستگاه‌های داخل و خارج شهرداری با هدف بسط هوشمندسازی و سیستمی کردن فرایندها و ضوابط و مقررات جاری.

۲ - بازنگری، بهبود و اصلاح ضوابط و مقررات مربوط به مجوزها و امور معطوف به عوارض ساختمانی، ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح‌های توسعه شهری و بهای خدمات حوزه شهرسازی - معماری.

۳ - کنترل و نظارت مستمر بر فرایند صدور مجوزهای ساختمانی مناطق شهر، ضمن رعایت موازین و ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری.

۴ - همکاری ومشارکت سازنده با معاونان شهرسازی و معماری مناطق به منظور روان سازی وتسریع گردش کارهای امور جاری وارائه راه حل ها، پاسخ های مستدل و قانونی به استعلامات جاری.

۵- جمع آوری داده ها واطلاعات مربوط به ماموریت های محوله، ارزیابی و مشارکت با سایر ادارات و توابع شهرسازی - معماری به منظور اصلاح قوانین، ضوابط و مقررات جاری طرح های توسعه شهری (طرح جامع، تفصیلی و مقررات ملی ساختمان).

۶ - ارتقاء سطح دانش وآگاهی رسانی عمومی به شهروندان درکنار همکاری و مشارکت فعال با حرفه مندان، جوامع علمی - پژوهشی و سایر دستگاه های دست اندرکار درعرصه ساخت و ساز شهری.

مهندسان شهر

برچسب ها

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط

news
28اردیبهشت1403

عضو شورای شهر و کارمند شهرداری باغستان بازداشت شد

عضو شورای شهر و کارمند شهرداری باغستان بازداشت شد

news
26اردیبهشت1403

آزادسازی حدود ۸۰ هکتار از اراضی

توافق دوشان‌تپه تصویب شد

news
26اردیبهشت1403

اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محور آزادگان

منطقه ۱۹

news
26اردیبهشت1403

شرکت ساختمانی چینی که گفته می‌شود ما از آن‌ها اتوبوس خریدیم، فقط تامین‌ مالی‌کننده است

شرکت ساختمانی چینی که گفته می‌شود

news
24اردیبهشت1403

آيين نامه اجرايي ماده 5 قانون تغيير نام وزارت آباداني و مسكن به وزارت مسكن و شهرسازي

آيين نامه اجرايي ماده 5

news
24اردیبهشت1403

تخفیف ۱۰ درصدی عوارض ساختمانی برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند

عوارض ساختمانی