ورود/ثبت نام(current)

قیمت پروانه حقوقی نظام مهندسی 1402

کد پست : 214 تاریخ انتشار : 1402/5/10 6765
قیمت پروانه حقوقی نظام مهندسی 1402

مهندسان دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته های پروانه پایه یک و سه 3 عمران و پروانه پایه یک و سه 3 معماری وپروانه پایه یک و سه 3 برق و پروانه پایه یک و سه 3 مکانیک تقریبا به شرح زیر میباشد :

درآمد پروانه اشتغال به کار به صورت حقوقی

مهندسان در رشته های مختلف میتوانند با ثبت یک شرکت اقدام به اخذ پروانه حقوقی شرکت مشاور نمایند ، گرچه خیلی مراحل زمان بر و زیادی دارد و برخی ها معتقدند که به صورت قراردادی با یک شرکت مشاور همکاری کشارکتی نمایند بهتر است

درآمد یک مهندس پایه ۳ مکانیک برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۴۰ تا ۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۱ مکانیک برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۳ برق برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۴۰ تا ۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۱ برق جهت حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۳ معمار برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۴۰ تا ۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۱ معمار برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۳ عمران برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۴۰ تا ۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

درآمد یک مهندس پایه ۱ عمران برای حقوق سالینه یکسال به عنوان عضو هیات مدیره میانگین از سالی ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون است که شاید از اخذ نظارت از نظام مهندسی به صرفه تر است .

پروانه اشتغال حقوقی به عنوان عضو شاغل با توجه به اینکه تعداد کار کمتری برای شرکت دارد با مبلغی حدودا نصف مبالغ بالا قرارداد میشوند .

نظرات شما

نظرات ثبت شده

در خصوص قیمت اجاره پروانه پایه دو نظام مهندسی به عنوان عضو شاغل میتونید راهنمایی کنید منو؟

نظرات ثبت شده

قیمت پایه 3 نظام مهندسی

نظرات ثبت شده

قیمت پروانه حقوقی نظام مهندسی 1403