ورود/ثبت نام(current)

کلیدواژه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

کد پست : 313 تاریخ انتشار : 1403/1/31 51
کلیدواژه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

کلید واژه آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

 

کلید واژه معماری طراحی

برای گرفتن صلاحیت پایه ۳ طراحی رشته معماری آزمون ورود به حرفه مهندسان در این رشته مهندسی برگزار میشود. آزمون عملی به صورت ترسیمی با دست بوده، در صورت گرفتن حداقل ۵۰٪ نمره آزمون، صلاحیت یا حق امضای طراحی معماری پایه سه اخذ میشود.

 

کاربرد کلید واژه در آزمون طراحی معماری

وجود کلید واژه برای آزمون ترسیمی طراحی معماری عجیب باشد، زیرا هیچ سوال تستی و توضیحی در این آزمون مطرح نمیشود اما در آزمون طراحی معماری کلید واژه میتواند برای پیدا کردن سریع ضوابط و حداقل و اکثرها در ابعاد و اندازه فضاها خصوصا ضوابط تعیین کننده معلولین کمک کننده باشد. بعضی تعاریف و اصطلاحات که روی سوال مطرح میشود و احتیاج به مراجعه، به مبحث دارد مانند در دوره‌ای «تراز متوسط زمین» روی سوال عنوان شده بود، که باعث به مردودی خیلی از داوطلبین آزمون شهریور ۱۳۹۹ شد، اگر داوطلب بدون اطلاع از این تعریف در مبحث مقررات ملی با فرضیات ذهنی اقدام نماید، مسلماً متوسط شیب بر اساس میانگین ریاضی شیب زمین در دو سمت را ملاک عمل قرار میدهد که منجر به حل اشتباه کل سوال و اشتباه بودن تراز طبقات و مردودی خواهد شد، در صورتی که تعریف تراز از متوسط زمین،

·       بر اساس مبحث سوم مقررا می ساخمتمان ایران «حفاظت ساختمان‌ها در مقابل حریق» ۱۳۹۵، فصل اول کلیات صفحه ۳

·       تراز زمین (تراز متوسط زمین): سطح مبنا که متوسط تراز زمین مجاور ساختمان هم مرز با دیوارهای خارجی را نشان میدهد. اگر سطح زمین به طور شیبدار از دیوارهای خارجی دور شود، سطح مبنا باید در پائین‌ترین نقاط درون مساحت بین ساختمان و حد مالکیت زمین در نظر گرفته شود و یا در صورتی که فاصله حد مالکیت زمین از ساختمان بیش از ۱۸۰ سنتی متر باشد، باید بین ساختمان و نقطه‌ای در ۱۸۰ سانتی متری ساختمان در نظر گرفته شود.

 

خرید کلیدواژه روبون

این کتاب به شما کمک میکند تا با انتخاب کلمه کلیدی مناسب و درست از صورت سوالات آزمون‌های نظام مهندسی جواب درست را پیدا کنید. کتاب کلیدواژه نظام مهندسی روبون در واقع بخش اول کتاب پاسخ یاب است که با اسم کلیدواژه روبون به مخاطبین ارائه میشود. در این کتاب بیشتر از ۱۷۰ هزار کلمه کلیدی که باید از صورت سوالات آزمون‌های نظام مهندسی انتخاب کنید جا نمایی شده و باعث میشود تا شما راحت به مباحث مقررات ملی یا بخش دوم کتاب پاسخ یاب روبون که در برگیرنده متن کامل مقررات ملی ساختمان است حواله میدهد. همچنین کتاب کلیدواژه دارای بیشتر از ۵۰۰۰ پاسخ کوتاه است که شما با داشتن این کتاب یا کتاب پاسخ یاب میتوانید از این ۵۰۰۰ پاسخ کوتاه استفاده کنید و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ برسید. کتاب کلیدواژه روبون علی رغم  بقیه کتاب‌های موجود در بازار که کلمه محور هستند؛ جمله محور است و برحسب اصل درخت واژگان تهیه و تنظیم میشود. یعنی شما هر کلمه کلیدی از صورت سوالات آزمون‌های نظام مهندسی انتخاب کنید، قسمتی از یک جمله خواهد بود، این جملات د رکتاب کلیدواژه جمع آوری شده تا شما را از مابقی متون شبیه به هم که این کلمه را دارد، دور کند.

این کتاب بیشتر از ۱۰ دوره است که در حال چاپ است و از سال ۱۳۹۵ تا الآن دهمین ویرایش آن وارد بازار شده است. کتاب کلیدواژه روبون ویژه آزمون نظام مهندسی، رشته‌های عمران و معماری، گرایش اجرا و نظارت است و به خاطر شبیه بودن منابع آزمون رشته‌های معماری و عمران برای هر چهار کد قابل استفاده است.

کلیدواژه نظام مهندسی عمران اجرا، کلیدواژه نظام مهندسی عمران نظارت، کلیدواژه نظام مهندسی معماری اجرا، کلیدواژه نظام مهندسی معماری نظارت را میتوانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از ما خریداری کنید.

شما با خریدن این کتاب و مقایسه آن با بقیه کتاب‌های موجود در سطح بازار به آسانی میتوانید متوجه شوید که قدرت و توانمندی آن نسبت به بقیه کتاب‌های کلیدواژه چقدر متفاوت است.

کتاب کلیدواژه علاوه بر داشتن ۱۷۰ هزار واژه کلیدی و ۵۰۰۰ جواب کوتاه، دارای سه فهرست بر اساس متون مباحث، براساس فهرست دو حرفی و همچنین بر اساس حروف الفبای فارسی است و مهندسین میتوانند با استفاده از هرکدام از این فهرست‌ها کلمات کلیدی و جواب سوالات مورد نظرشان را پیدا کنند.

 

نحوه انتخاب کلیدواژه از صورت سوال

برای پیدا کردن کلیدواژه در این کتاب، انتخاب «واژه مناسب» برای زودتر رسیدن به جواب خیلی تاثیر دارد و همچنین بدون تمرین و تسلط بر این کتاب امکان پذیر نیست.

واژه مناسب:

·         بر حسب معمول بعد از کلمات حداقل و حداکثر می‌آید

·         بر حسب معمول با کلمات ضخمات یا فاصله یا ارتفاع و غیره همراه است

·         بر حسب معمول مابین گزینه‌ها مشترک است

نحوه استفاده از فهرست دو حرفی

بعد از انتخاب کلیدواژه با استفاده از فهرست دو حرفی واژه مورد نظر را پیدا کنید.

مثلاً: کلیدواژه رواداری دوحرف اول رو فهرست دو حرفی صفحه ۶۶۸

نکته: شماره صفحه مورد نظر در فهرست دو حرفی، به اولین کلمه موجود که با آن دو حرف شروع شده، ارجاع داده میشود.

برای خریداری این کتاب میتوانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین تهیه کنید.

 

 

 

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما