کد خبر : 4318 تاریخ انتشار : 1399/10/13 2685
نازل‌ترین قیمت ورق سیاه برش خورده در مرکز مصالح

 یکی از چالش های مهم در هنگام ساخت و ساز این است که هزینه کمتری برای ساخت ایجاد شود بدون انکه از کیفیت مصالح و خود کار کم شود.با توجه به این موضوع مواردی  مانند ورقه سیاه برش خورده، قیمت ورق گالوانیزه و به طور کل قیمت ورق‌های ساختمانی بسیار مهم می‌باشد. همانطور که متوجه شدید تمرکز اصلی این نوشته بر روی انواع ورق‌هایی است که می‌توان در ساختمان سازی از آنها استفاده کرد بنابراین باید بدانیم کدام ورقه فلزی از نظر کیفیت و قیمت مقرون به صرفه است.

ورق ساختمانی چیست و چه کاربردی دارد؟

با توجه به نحوه نامگذاری میتوان فهمید ورق سطح صاف و مسطحی دارند و معمولاً از جنس‌هایی مانند آهن استیل آلومینیوم و … ساخته می‌شوند این ورق‌ها در صنعت و ساختمان سازی کاربردهای فراوانی دارند انواع ساختمانی آن شامل ورق گالوانیزه ورق سیاه ورق استیل و غیره می‌باشند و از ورق‌هایی مانند ورق آلیاژی در اموری مانند کشتی سازی استفاده می‌شود. پس همانطور که می‌دانید کاربرد این محصول بسیار زیاد است و یکی از ارکان اصلی در صنعت به شمار می‌رود. برای مثال کاربرد ورق سیاه گرم در:

ساخت مخازن تحت فشار، ساختمان سازی، صنعت راه آهن، لوله‌های استیلف، لوله‌های انتقال مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته انواع دیگر ورق‌ها هم می‌توانند در بسیاری از صنایع مشابه و حتی موارد دیگر مورد استفاده قرار بگیرند. ورق سیاه به وسیله نورد گرم تولید شده و برای اندازه گیری کیفیت آن از نماد ST استفاده می‌کنند. این شاخص در ورق سیاه از بین آلیاژ ST ۳۳ تا ST ۵۲ می‌باشد. این ورق‌ها معمولاً به صورت رولی و یا برش خورده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

 

قیمت ورق سیاه برش خورده را چگونه تعیین می‌کنند؟

قیمت ورق‌ها با توجه به نوع اندازه و ضخامت آنها محاسبه می‌شود بنابراین در هنگام خرید باید دقت کنید تا محصول اشتباهی را نخرید زیرا قیمت ورق ساختمانی با توجه به نوع آن متفاوت خواه بود برای مثال قیمت ورق سیاه برش خورده با قیمت ورق گالوانیزه برش خورده متفاوت است همانطوری که قیمت ورق استیل و ورق آلیازی با یکدیگر متفاوئت است. اما برای خرید محصولات خود باید چه کار کنیم؟

خرید محصولات ساختمانی و مصالح از گروه مرکز مصالح

شرکت مرکز مصالح می‌تواند انواع ورق‌های ساختمانی را در اندازه‌ها و سایزهای مختلف و از کارخانه‌های معتبر ایران را برای شما تهیه کند. علاوه بر این شما می‌توانید با برقراری تماس با این مرکز لیست قیمت ورق سیاه برش خورده، و قیمت ورق گالوانیزه برش خوردهو به طور کل کلیه ورق‌های ساختمانی را در اختیار داشته باشید. شرکت مرکز مصالح تهیه، سفارش، خرید و صادرات انواع لوله‌ها نظیر پلیکا UPVC ، پنج لایه ، سفید یا تک لایه محصولات آهن اعم از ، میلگرد تیرآهن، نبشی و ناودانی، مش میلگرد، رابیتس و ورق و اتصالات و نصبیات بهداشتی و لوازم آتش نشانی آبرسانی را بطور مستقیم از کارخانه‌های مختلف با قیمت‌ها و کیفیت‌های مورد نظر مشتری با کمترین قیمت ممکنه ارائه می‌دهد.

‎این شرکت در بازار آهن شادآباد تهران واقع شده است و از روز اول به بهترین شکل به مشتریان عزیز خدمات خود را ارائه می داده و می‌دهد. بنابراین شما عزیزان می‌توانید پایین‌ترین قیمت میلگرد اصفهان بهترین قیمت میلگرد بناب و با صرفه ترین قیمت میلگرد ۱۶ را از این گروه بخواهید

‎این شرکت متخصص در تهیه نیاز ساختمان سازان در زمینه خرید مصالح است تا سازندگان محترم با آسودگی خاطر و جلوگیری از اتلاف وقت در امر خرید و دریافت اطلاعات فنی دقیق در محصولات و تنوع قیمتی نسبت به کیفیت به راحتی مایحتاج خود را تأمین کنند

‎این شرکت عرضه مصالح ساختمانی خود را توسعه داده تا مشتری بعد از اطمینان خود نسبت به شرکت بتواند اکثر مصالح خود را از یک مجموعه با اطمینان خاطر و اتلاف وقت کمتری خرید نماید.

‎مرکز مصالح با داشتن کادری مجرب متشکل از مهندسین و تکنسین‌های متخصص در تمامی زمینه‌های صنعت ساختمان بر این باور است تا تمامی نیازهای مشتریان چه در زمینه تهیه و چه در زمینه صادرات و اجرا را برآورده سازد.

 

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط

news
19فروردین1403

تعرفه ژئوتکنیک - بهار ۱۴۰۳

تعرفه ژئوتکنیک - بهار ۱۴۰۳

news
16فروردین1403

در جلسه شورای شهر تصویب شد؛ افزایش ۳۵ درصدی نرخ بهای دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران

در جلسه شورای شهر تصویب شد؛ افزایش ۳۵ درصدی نرخ بهای دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران

news
28اسفند1402

بازار فولاد در سال ۱۴۰۳

بازار فولاد در سال ۱۴۰۳

news
21بهمن1402

تعطیل شدن سامانه کد رهگیری اجاره آژانس‌های املاک

تعطیل شدن سامانه کد رهگیری اجاره آژانس‌های املاک از شنبه 1401/11/21 طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، از روز 21 بهمن 1402 بخش قراردادهای اجاره سامانه ایران املاک از دسترس خارج و سامانه «خودنویس» جایگزین خواهد شد

news
14بهمن1402

مصوبه سرپرست کارگاه آذربایجان

به استناد مواد ۴، ۳۰، ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب اسفندماه ۱۳۷۴ مجلس شورای اسلامی و به منظور ایجاد هماهنگی در اجرای ساختمان‌های مشمول قانون مذکور از تاریخ صدوراین ابلاغیه در سراسر کشور فعالیت کلیه سازندگان حقیقی و حقوقی تشخیص صلاحیت شده در اجرای ساختمان با رعایت صلاحیت‌ها و ظرفیت‌های مربوطه بشرح یکسری موارد می‌باشد. این مصوبه مربوط به استان آذربایجان می‌باشد.

news
1بهمن1402

نمایشگاه ایران بیلد ۲۰۲۴

پشتیبانی انجمن‌های صنفی و اتاق بازرگانی برای برگزاری هرچه بهتر و کامل‌تر...