کد خبر : 4201 تاریخ انتشار : 1399/9/24 2162
۳ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی ساخته می‌شود

اقای رستمیان در نشست تخصصی با رئیس و کارکنان شرکت پیمانکار ساخت مسکن ۳ هزار واحدی ایثارگران در سیاهکلان و ملارد بیان کرد: کشور ما و همه‌کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانباز و ایثار خانواده های این عزیزان که در دفاع از ارزش‌های اسلامی کرده اند.

 به گزارش ایسنا، وی خدمت به ایثارگران را توشه ای برای آخرت دانست و افزود: ساخت پروژه ۳ هزار واحدی ایثارگران خدمتی ارزشمند به ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: خدماتی که به ایثارگران ارائه می‌شود باید در شان آنها باشد لذا توجه به طراحی و نوع ساخت باید پیش از پیش مورد توجه قرار گیرد دلسوزی، تعهد، کارآمدی و پشتکار میتواند منجر به ساخت پروژه ای در شان ایثارگران شود.

رستمیان با اشاره به اینکه البرز در تامین مسکن ایثارگران پیشگام است گف: مسئولین استان قدر ایثارگران را می‌دانند و دلسوزانه و با اعتقاد به آنها خدمت می‌کنند.

مشاور ایثارگران استانداری البرز افزود: مسکن امروز یکی از دغدغه های مهم ایثارگران است که امیدواریم با تکمیل این پروژه بخش عمده مشکلات ایثارگران در این زمینه مرتفع شود.

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط