کد خبر : 8456 تاریخ انتشار : 1400/10/19 2504
وضعیت جذب نیرو در نظام مهندسی !

وضعیت جذب نیرو در نظام مهندسی !

مهندسان شهر: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی در خصوص گزارشاتی حاکی از تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی به کارمند در سازمان این استان، ضمن تکذیب این اتفاق بیان کرد: به کارگیری نیروهای خدماتی در مشاغل کارمندی سازمان بنا به ضرورت صورت گرفته و موقتی است، تا فراخوان جدید برای شغل کارمندی اعلام شود.

امیرحسین مرادزاده در پاسخ به این پرسش که اخیرا مشاهده شده است برخی نیروها ابتدا بصورت خدماتی جذب و پس از عادی شدن شرایط به نیروی کارمندی در سازمان نظام مهندسی تبدیل وضعیت می شوند، گفت: مواردی به این شکل در سازمان به صورت کارمندی مشغول به فعالیت هستند که مربوط به دوران گذشته است.

وی تصریح کرد: هر گونه جذب نیروی جدید در بخش کارمندی سازمان نظام مهندسی ساختمان طبق نظام نامه طبق فراخوان و به صورت آزمون و مصاحبه صورت می گیرد و جدیدا هم برای چندین شغل فراخوان جذب صادر شده است و نیروهایی که به صورت موقت از بخش خدمات به کارگیری شده اند پس از اعلام فراخوان و مشخص شدن فرد جدید طبق مصاحبه و آزمون به شغل قبلی خود برمی گردند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی در مورد انتظار اعضای مهندسین سازمان مبنی بر اولویت قرار گفتن در جذب و استخدام در سازمان گفت: مهندسین فعال در بخش بازرسی سازمان نیز می توانند در بخش‌های مختلف سازمان پس از طی مراحل فراخوان و مصاحبه جذب شوند.

وی گفت: نهادهای نظارتی بر روند فراخوان و جذب در سازمان احاطه داشته و در طول مسئولیت بنده هیچ‌گونه جذب و به کارگیری خارج از چارچوب و ضوابط نداشته ایم.

منبع: ایسنا

مهندسان شهر

برچسب ها

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط