کد خبر : 8158 تاریخ انتشار : 1400/8/12 2486
همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی با دانشگاه آزاد اسلامی

همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی با دانشگاه آزاد اسلامی

مهندسان شهر : همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی با دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه‌های این دو ارگان در راستای ارتقای سطح کیفی جامعه مهندسی می‌باشد . در طرحی با عنوان "پویش" دانشگاه آزاد اسلامی در برخی شهرها اقدام به همکاری با نهادهای مرتبط با برخی رشته‌های تحصیلی کرده و دانشجویان می‌توانند در طی تحصیل دوره‌ای برای کارورزی و مهارت سنجی بگذرانند . به این ترتیب امکان مشغول شدن پس از تحصیل ، به صورت حرفه‌ای فراهم می‌شود .

حسین کلانتری در دیدار علیرضا حبیبی رئیس جدید سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان مرکزی و برخی از اعضای هیئت رئیسه این سازمان اظهار کرد: سال گذشته تفاهم‌نامه بسیار خوبی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری، پزشکی و رفاهی در ۱۰ ماده، ۳۷ بند و ۷ تبصره با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان مرکزی منعقد شده و امیدواریم این تفاهم‌نامه با تشکیل کمیته‌های تخصصی اجرایی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی افزود: در راستای اجرای بندهای تفاهم‌نامه، هم سازمان نظام‌مهندسی و هم دانشگاه پویاتر و فعال‌تر خواهد شد؛ بنابراین لازم است زمینه همکاری‌های مشترک شکل گیرد.

این دیدار در راستای استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و رفاهی برای استمرار ارتباط سازمان‌یافته بین دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و سازمان نظام‌مهندسی استان به‌منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و حفظ، پایدارسازی و ارتقای بهره‌وری طرفین برگزار شد.

سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در استان مرکزی بیش از ۶ هزار عضو در رشته‌های مهندسی عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی و  نقشه‌برداری دارد و ۱۱ نفر عضو هیئت‌مدیره که پنج نفر آنان به‌عنوان هیئت رئیسه انتخاب می‌شوند.

 

 

منبع : خبرگزاری آنا

مهندسان شهر

برچسب ها

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط