کد خبر : 8427 تاریخ انتشار : 1400/10/8 2719
نظام مهندسی ریل گذار صنعت ساختمان است

نشست معاون حقوقی وزارت راه‌و‌شهرسازی  با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

نظام مهندسی ریل گذار صنعت ساختمان است

مهندسان شهر : در نشست معاون حقوقی وزارت راه‌و‌شهرسازی با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مهندس نجات‌نیا نظام مهندسی را ریل‌گذار صنعت ساختمان قلمداد کرد. از این رو خواستار تلاش همه‌ جانبه‌ی اعضاء در راستای رونق صنعت ساختمان شد.

مهندس نجات‌نیا معاون وزیر راه‌وشهرسازی در این برنامه با اشاره به تصویب قانون جهش تولید مسکن در مجلس شورای اسلامی، ارتقای صنعت ساختمان را وظیفه‌ی ملی و میهنی همه دانست.

معاون وزیر با بیان این‌که نظام مهندسی یک سازمان مردم‌نهاد و بزرگ‌ترین شبکه‌ی تخصصی است، افزود: جامعه‌ی مهندسی باید به عنوان بازوان توانمند مشورتی و اجرایی مهندس قاسمی در نهضت جهش تولید مسکن ایفای نقش نمایند.

معاون وزیر راه با بیان این‌‌که چند هزار رأی جامعه مهندسی به منتخبان هیئت‌مدیره سازمان تکلیف بزرگی بر دوش آن‌هاست، وظیفه‌ی مسئولان سازمان را برای خدمت‌گزاری بسیار خطیر ارزیابی کرد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که نظام مهندسی باید از طراحی و حین اجرا با نظارت مستمر متناسب با فرهنگ اقدام کند، تأکید کرد: در فرایند گذار از سنتی به صنعتی‌سازی ساختمان به کیفیت و معماری ایرانی-اسلامی نظارت نماید.

مهندس نجات‌نیا با تأکید بر این‌که رویکرد وزارت راه‌وشهرسازی تعامل با سازمان نظام مهندسی است، خاطرنشان کرد: از همه‌ی اعضای هیأت‌مدیره درخواست می‌کنم اگر مواردی درباره‌ی عملکرد این حوزه وجود دارد، حتماً تذکر دهند.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی در خاتمه تأکید کرد: الگوی مهندسین در وقت ناشناسی و مدیریت جهادی شهید چمران است که لحظاتی قبل از شهادت در دهلاویه به پاهای خویش وعده استراحت داد.

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط