کد خبر : 8315 تاریخ انتشار : 1400/9/13 2332
نظام مهندسی خانه دوم مهندسان شود

ارائه خدمات رفاهی به مهندسان

مهندسان شهر : رئیس سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی  در دیدار با اعضای هیأت شرکت تعاونی نظام مهندسی ساختمان استان رضوی ارائه خدمات رفاهی با کیفیت مطلوب و در ابعاد مختلف را وظیفه مهم این سازمان برشمرد و آن را امری مغفول خواند .

دیدار اعضای شرکت تعاونی نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با برخی از اعضای هیات رئیسه سازمان هشتم آذرماه در محل سازمان برگزار گردید.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به حاضران در جلسه، ارائه خدمات رفاهی در قالب شرکت تعاونی سازمان را یکی از راه کارها، جهت تجمیع و بالا بردن کیفی و کمی خدمات رفاهی به اعضا دانست. مهندس بشیر گفت: با ارائه خدمات مطلوب رفاهی به اعضا، سازمان را تبدیل به خانه مهندسان خواهیم کرد.  

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات اعضا دریافت خدمات رفاهی با کیفیت مطلوب است که متاسفانه به علل مختلف تاکنون مغفول مانده است .

بشیر گفت : با فعال کردن کارگروه و یا کمیسیون رفاهی و هم افزایی و تعامل با سایر متولیان امر تلاش در تجمیع ارائه خدمات در قالب های مختلف اقامتی، مراکز خرید، مراکز پزشکی و …. داریم.

در ادامه جلسه، موسوی رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی نظام مهندسی ساختمان ضمن تبریک به اعضای هیات مدیره خواهان همکاری ۲ جانبه در پروژه های موجود و یا ایجاد و تعریف پروژه های جدید ویژه اعضای سازمان در سطح استان و کشور شد.

وی ادامه داد: با تکیه بر پتانسیل موجود اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان میتوان گام های موثری در این راه برداشته و از این طریق خدمتگزار جامعه مهندسین باشیم.

تشکیل کارگروه مشترک، ارایه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت جهت تامین مسکن اعضا بویژه مسکن مهندسان جوان، تجمیع خدمات رفاهی ارایه شده و جلوگیری از موازی کاری از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 


منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مهندسان شهر

برچسب ها

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط