کد خبر : 3763 تاریخ انتشار : 1399/8/24 2646
نشست رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با جمعی از مسئولان اسلامشهر

نقل از پایگاه خبری مهندسین نیوز:

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: همکاری تمام متولیان ساخت‌وساز لازم و ضروری است
بمناسبت روز شهرسازی و به دعوت رئیس شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر، سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در محل شورای اسلامی این شهرستان حاضر شد.
این جلسه، به مناسبت روز شهرسازی و با حضور سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، رستم زاده عضو هیأت مدیره سازمان، سرمدی، معاون عمرانی فرمانداری شهرستان، اسدی رئیس شورای شهرستان اسلام‌شهر و حسین طلا شهردار شهر اسلامشهر برگزار گردید و موضوعات مرتبط بین دو مجموعه مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.
سعید سعیدیان با اشاره به ضرورت همکاری و تلاش متولیان عرصه ساخت‌وساز، خواستار تعامل و همکاری مجموعه مدیریت شهری اسلام‌شهر با نظام‌مهندسی شد.
وی با عنوان شفاف‌سازی‌های انجام‌شده در سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران بیان داشت: در راستای شفافیت ماهانه تمام گزارشات مهندسان حقیقی و شرکتهای حقوقی در رسانه‌های سازمان منتشر می‌ گردد و تجربه به ما ثابت کرده است هر کجا که شفافیت وجود دارد خطا و اشتباهات سهوی و حتی بعضاً عمدی کاهش می‌یابد.
سعیدیان هم‌چنین اعلام آمادگی نمود که سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران در چارچوب قوانین و در هر چه ‌بهتر شدن و مستحکم شدن ساختمان‌ ها چه در شهر اسلام‌شهر و چه در سایر شهرهای استان با مجموعه‌ها و متولیان عرصه ساخت‌وساز همکاری نماید و از شهرداری‌ ها نیز در جهت تکمیل حلقه‌ های ساخت و اهتمام برای مستحکم سازی و زیباسازی شهرها درخواست همکاری کرد.
موضوعات رسیدگی و ترتیب اثر گزارشات ناظران، ایجاد کد شهرسازی برای پروانه‌های ساختمانی و لینک شهرداری اسلام‌شهر برای کنترل ظرفیت ‌ها و راستی آزمایی،و استفاده از کارشناسان ماده بیست و هفتم نظام مهندسی در کنار کارشناسان رسمی ازجمله موارد دیگر و موردبحث این جلسه بود.
لازم به ذکر است، در این نشست، دورانی معاونت دفاتر سازمان، کبیری رهنی سرپرست دفتر نظام‌مهندسی اسلام‌شهر، علیش زاده مسئول امور ناظرین شهرداری و … نیز شرکت داشتند.

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط