کد خبر : 8299 تاریخ انتشار : 1400/9/7 2432
نخستین بازدید از دفاتر نمایندگی در نظام مهندسی خوزستان

نخستین بازدید از دفاتر نمایندگی در نظام مهندسی خوزستان

مهندسان شهر : کوروش خواجوی ، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در اولین بازدید خود از دفاتر نمایندگی این استان به آبادان رفت . در این بازدید پیرامون ارتقای کیفیت ساخت‌وساز که با استفاده از مجریان ذی‌صلاح امید بیشتری به آن می‌رود، صحبت شد .

در این بازدید مهندس محمدرضا صالحی، مدیر اجرایی دفتر نمایندگی آبادان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکساله این دفتر نمایندگی، مشکلات و نیازهای نظام مهندسی آبادان در بخش های رفاهی، آموزش و خدمات مهندسی را بیان کرد.

دکتر خواجوی پس از بازدید از بخش های مختلف نظام مهندسی آبادان ، اظهار کرد: استفاده از مجریان ذی صلاح در راستای بهبود وضعیت ساخت و ساز در استان و به ویژه شهر هایی مانند آبادان الزامی و در اولویت است.

وی در خصوص رفع کاستی ها و نیازهای دفاتر نمایندگی استان خوزستان، خصوصاً دفتر نمایندگی آبادان قول مساعد داد و گفت: بازید از دفاتر نمایندگی و‌تشکيل جلسات با اعضای نمایندگی در شهرستان‌ها موجب شفاف شدن انتظارات طرفين به منظور دستيابي به اهداف و ارائه راهکارهای مناسب در حوزه های ساخت و ساز می شود.

وی همچنین از پیگیری مجدانه برای رفع مشکل آزمایشگاه های بتن را خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با اقدامات بعمل آمده ظرف چند روز آینده مشکلات این بخش حل شود.

همچنین خاطر نشان کرد: باید به سازمان به‌عنوان یک تشکل استانی نگاه داشته باشیم تا انسجام حرفه ای از اعضا در سطح استان ایجاد شود.

 

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط