نتایج آزمون نظام مهندسی اسفندماه ۱۴۰۲
کد خبر : 9369 تاریخ انتشار : 1403/2/12 2231
نتایج آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۲

 نتایج مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان مورخ ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ استخراج شده و شرکت‌کنندگان محترم در این دوره از آزمون‌ها می‌توانند از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۲-۰۲-۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir و بعد از مطالعه دستورالعمل اعلام نتایج و اطلاع از مفاد آن، نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

 

شایان ذکر است نتایج آزمون‌های موصوف بعد از بررسی کامل تمامی درخواست‌های بازنگری به سوالات آزمون ارسالی از طرف شرکت‌کنندگان و كنترل‌هاي مكرر توسط کمیته‌های تخصصی مربوطه و لحاظ کردن نتایج آن در کلید سوالات به دست آمده و قطعی است، لیكن چنانچه داوطلبي بعد از بررسی پاسخنامه خود و مقایسه آن با آنچه که در کارنامه درج و ارائه شده است تناقضی را مشاهده کند، می‌تواند درخواست بررسی مجدد پاسخنامه را با ذكر مشخصات فردی از تاریخ ۱۲-۰۲-۱۴۰۳ تا تاریخ ۱۶-۰۲-۱۴۰۳ از طریق همین سامانه برای شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کند. به لحاظ برنامه‌ريزی‌های انجام شده به درخواست‌هايی كه پس از تاريخ‌ مقرر ارسال گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است در صورت بررسی درخواست‌ها و وارد بودن اعتراضات، نتیجه آن در پاسخنامه اعمال و نتیجه به دست آمده مجدداً در کارنامه داوطلب اعمال می‌گردد.

لازم بذکر است نتایج آزمون رشته معماری(طراحی) اسفند ۱۴۰۲ در خردادماه سالجاری اعلام می‌گردد.

ضمناً به اطلاع کلیه متقاضیان مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی می‌رساند، نوبت بعدی از مجموعه آزمون‌های مذکور در کلیه رشته‌ها و صلاحیت‌ها در تیرماه سالجاری برگزار خواهد شد. زمان ثبت‌نام و تاریخ دقیق برگزاری آزمون‌ها‌ متعاقباً از طریق همین سامانه اطلاع‌رسانی می‌گردد.


مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط

news
26اردیبهشت1403

جمع آوری اثرانگشت مهندسین در سطح استان به منظور احراز هویت

جمع آوری اثرانگشت مهندسین در سطح استان به منظور احراز هویت

news
24اردیبهشت1403

تعرفه نظام مهندسی در سال ۱۴۰۳

تعرفه نظام مهندسی

news
23اردیبهشت1403

نرخ مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی ماده ۱۳۱ ق م م

نرخ مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی ماده ۱۳۱ ق م م

news
23اردیبهشت1403

زمان آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

زمان آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳

news
19اردیبهشت1403

اطلاعیه مجمع عمومی

اطلاعیه مجمع عمومی

news
16اردیبهشت1403

بارگذاری مستندات قرارداد

بارگذاری قرارداد