نرجس سلیمانی
کد خبر : 8833 تاریخ انتشار : 1402/4/14 2618
نام 100 نفر اول استفاده کننده از تخفیف تاریخی شهرداری را منتشر کنید

نرجس سلیمانی، رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در صحن شورای شهر تهران به شهرداری تهران تذکر داد که در جهت تنویر افکار عمومی و رفع هرگونه شائبه درباره اعلام مصوبه شورا در جهت تخفیف در حوزه عوارض ضرورت دارد شهرداری تهران در اسرع وقت نسبت به انتشار لیست یکصد نفر شخص حقیقی و حقوقی که بالاترین میزان برخورداری از این تخفیفات را داشتند، به منظور شفاف سازی در امور که حق مردم است و نیز جهت اطلاع آن‌ها اقدام کند؛ قطعا شفاف سازی ما در مدیریت شهری می‌تواند از ایجاد هرگونه اختلال و نگرانی جلوگیری کند.

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط

news
12اردیبهشت1403

پارکینگ زیرسطحی محله جوادیه تا پاییز افتتاح می‌شود

در دویست و سی و دومین جلسه شورا مطرح شد پارکینگ زیرسطحی محله جوادیه تا پاییز افتتاح می‌شود

news
1اردیبهشت1403

مصوبه ی شورای شهر تهران در رابطه با سطح اشغال و تراکم ابطال شد

مصوبه ی شورای شهر تهران در رابطه با سطح اشغال و تراکم ابطال شد

news
30دی1402

مراسم افتتاحیه پل B۹ نخستین پل غیر هم سطح دور برگردان غرب به غرب بزرگراه ارتش

ر نود دومین پویش امید و افتخار؛ مراسم افتتاحیه پل B۹ نخستین پل غیر هم سطح دور برگردان غرب به غرب بزرگراه ارتش با حضور مهدی چمران رئیس و حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران، توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی، علیرضا زاکانی شهردار و هادی حق بین معاون فنی و عمرانی، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست و صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران، مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، سید مهدی صباغ شهردار و معاونین و مدیران شهری منطقه یک، مدیران ادارات خدمات رسان و مسئولین نیروی انتظامی و پلیس راهور منطقه یک، جمعی از خانواده معظم شهدا، اصحاب رسانه و شهروندان و... برگزار شد.

news
25دی1402

آقامیری در چهل و هفتمین جلسه مشورتی و تخصصی محلات پایتخت خواستار شد؛ تبدیل رویکرد نشست های مشورتی به فضای کارگاهی

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت:رویکرد اصلی جلسات مشورتی و تخصصی محلات، ارتقا سطح پیگیری و نظارت در اجرای پروژه های عمران شهری است.

news
10دی1402

مظفر: «من شهردارم» می‌تواند به یک فرهنگ پایدار در بودجه‌ریزی شهری تبدیل شود

سامانه من شهردارم موفق شد آراء نظرات یک میلیون و ۳۵۲ هزار نفر را در بیش از دو میلیون و ۱۰۰ پروژه سال ۱۴۰۳ در سطح محلات ثبت کند.

news
4دی1402

عملیات عمرانی میدان حضرت عبدالعظیم (ع) باعث اختلال در ترافیک

عملیات بهسازی و اجرای پیاده راه حدفاصل امام زاده عبدالله تا میدان شهر ری و نیز مسدود شدن برخی خیابان ها و معابر مجاور می باشد؛ سبب مشکلات ترافیکی شده است