کد خبر : 8387 تاریخ انتشار : 1400/9/29 2511
فعالیت 400 مهندس زنجانی در مسکن ملی

فعالیت 400 مهندس زنجانی در مسکن ملی

مهندسان شهر : در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در استان زنجان ، زمینه اشتغال چهارصد مهندس دارای پروانه اشتغال بکار مهندسی ایجاد شده‌است .هر قدر ساخت‌وسازها بیشتر شود ، مهندسان بیشتری امکان فعالیت دارند . به گفته احسان ذبیحیان ، رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان زنجان 13 شرکت حقوقی طراحی و نظارت در سطح استان وجود دارد و اکنون 400 نفر از مهندسان در حوزه ساخت‌وساز مسکن ملی مشغول هستند .

احسان ذبیحیان، رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: پروانه اشتغال، زمینه فعالیت مهندسان را فراهم می ‌کند.

رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه براساس بازدیدها و بازرسی هایی که از ساخت‌وسازهای مسکن در استان انجام شده تنها بیست و سه درصد ساختمان‌ها مطابق پروانه ساختمانی احداث می گردد، اضافه کرد: هفتاد و هفت درصد مغایر با پروانه ساختمانی است.

ذبیحیان با اشاره به اینکه حدود 90 درصد ضوابط مقررات ملی ساختمان در طراحی نقشه‌ها لحاظ می ‌گردد، بیان داشت: این در حالی است که جزئیات نقشه‌های مصوب به علل مختلف ازجمله دخالت اشخاص غیر ذی صلاح،به طورکامل اجرا نمی‌شود.

 

منبع: فارس

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط