کد خبر : 5738 تاریخ انتشار : 1399/12/5 2360
رونمایی از سامانه اخذ رأی الکترونیکی گروه‌های تخصصی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان تهران

به گزارش مهندسان شهر به نقل از نظام مهندسی استان تهران :

رونمایی از سامانه اخذ رای الکترونیکی در سازمان نظام مهندسی

اتفاقی بزرگ و شکوهمند

برای نخستین بار، هشتمین دوره انتخابات گروه‌های تخصصی این سازمان، به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.
طی مراسمی از فرایند ثبت رأی الکترونیکی توسط اعضای سازمان و پنل مدیریتی این سامانه، رونمایی شد و حاضرین، پیرامون، تمام موارد امنیتی به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

در سامانه مذکور، رأی‌گیری بر اساس سه عنصر شماره ملی، شماره عضویت و شماره همراه اعضا انجام خواهد شد و  به‌منظور راستی آزمایی، کد تائید به همراه عضو ارسال و اعضا با ورود کد تائید ارسال‌شده، به سامانه رأی‌گیری وارد می‌شوند.

 

بیشتر بخوانید: 

مهندسین مجری- مهندسین مجری ذیصلاح-قیمت برگه مجری حقیقی- برگه مجری حقوقی- مجری ذیصلاح-مجری ساختمان

همچنین بر این اساس، پرداخت حق عضویت از شروط رأی دادن در این انتخابات است و اعضا صرفاً می‌توانند در گروه تخصصی خود اقدام به ثبت رای نمایند.

مهندس میر جعفری رئیس سازمان، اجرای الکترونیکی انتخابات را مثبت ارزیابی نمود و اظهار امیدواری کرد با برگزاری انتخابات بصورت الکترونیک، مشارکت اعضا افزایش یابد.
میر جعفری همچنین، آرای اعضا را حق‌الناس برشمرد و از نمایندگان پشتیبان سامانه و دست اندرکاران این انتخابات خواست، تمام موارد امنیتی در این انتخاب مدنظر قرار داده شود.
بر اساس این گزارش، پیش از برگزاری انتخابات گروه‌های تخصصی، با انجام نظرسنجی و هم‌چنین انتخاب پیشکسوت برتر در هر رشته، سامانه موردنظر، 2 مرتبه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

خاطرنشان می‌سازد، پشتیبان اینترنتی سامانه، دارای گواهینامه مربوطه امنیتی می‌باشد.

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط