کد خبر : 8422 تاریخ انتشار : 1400/10/7 2425
رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان بم

رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان بم

مهندسان شهر : رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان مصادف با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی ، به استان کرمان سفر کرد . مهندس خرم در این سفر نماینده رئیس جمهور جهت بررسی وضعیت زلزله زدگان شهر بم بود و در خلال همایش پیامدهای اجتماعی زلزله به امور رسیدگی کرد .

به نقل از پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان،مهندس خرم در بدو ورود به استان کرمان در برنامه زنده گفت‌وگوی خبری صدا و سیما مرکز کرمان حضور یافت.

وی سپس در همایش ملی پیامدهای اجتماعی ناشی از زلزله حاضر شد و با نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور دیدار کرد. محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات وزارت راه، مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، زینی‌وند استاندار کرمان و غضنفرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله افرادی بودند که مهندس خرم با آنان دیدار داشت.

بازدید از ارگ قدیمی بم، مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، دیدار با پیشکسوت مهندس عضو سازمان استان، بازدید از ساختمان‌های شماره ۱ و ۲ سازمان استان، جلسه با شورای انتظامی، هیات رئیسه و مدیران ستادی سازمان استان و  جلسه با هیات مدیره و بازرسان سازمان استان از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

در این سفر، مهندس غلامحسين عسكرى رئيس اداره نظارت و ارزيابى عملكرد استان‌ها، مهندس سيف الله على‌نيا امين مالى شوراى مركزى، دكتر طاهر كيافر عضو هيات رئيسه شوراى مركزى و مهندس كميل صرامى مدير روابط عمومى سازمان نظام مهندسى، مهندس احمد خرم را در كرمان همراهی می‌کردند.

 

منبع : پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان

مهندسان شهر

برچسب ها

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط