کد خبر : 8508 تاریخ انتشار : 1400/11/10 2268
حضور مهندس خرم در دانشگاه جنگ

حضور مهندس خرم در دانشگاه جنگ

مهندسان شهر: امروز دانشگاه جنگ میزبان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بود. در این مراسم احمد خرم از تجربیات خود طی 45 سال گذشته و چالش‌هایی که در راه مدیریت داشته، سخن گفت. مهندس خرم وزیر اسبق راه‌وترابری و رئیس فعلی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی بوده به دعوت فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در این نشست حضور به هم رساند و فرماندهان ارتش مخاطب وی بودند.

به نقل از روابط عمومی سازمان، مهندس احمد خرم در جمع فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی و دریایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمترین مسائلی که در دوران مدیریتی خود با آنها مواجه بوده است، سخن گفت.

همچنین در این مراسم سرتیپ دکتر حسین ولی وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهورس اسلامی ایران با اهدای تقدیرنامه، از زحمات مهندس خرم تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است که در سوابق مدیریتی ٤٥ ساله مهندس احمد خرم در دوران پس از پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی، استاندار استان های هرمزگان، همدان و خوزستان، معاون عمرانی وزیر کشور، ریاست سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، وزیر راه و ترابری، مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به چشم می خورد.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مهندسان شهر

برچسب ها

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط