کد خبر : 8573 تاریخ انتشار : 1401/1/17 2416
تلاش برای کاهش زمان گردش کار

تلاش برای کاهش زمان گردش کار

تعامل با مؤسسه فناوران شهر

مهندسان شهر: نشست هم‌اندیشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با مؤسسه فناوران شهر برگزار شد و طی آن دو طرف تصمیم بر ایجاد تعاملات بیشتر گرفتند تا تسریع انجام امور مردم صورت گرفته و کیفیت خدمت‌رسانی ارتقا یابد.

به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان، دکتر رامین کرمی رئیس سازمان با اشاره به تکمیل نیازها و درخواست‌های مردم و متقاضیان تصریح کرد: اولویت اول ما این است با تسریع امور و رفع مشکلات موجود اجازه ندهیم پروژه‌های مردم روی زمین بماند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در ادامه افزود: این سازمان و شهرداری دغدغه‌های مشترکی دارند. به همین دلیل تلاش می‌کنیم با تعامل و هم‌افزایی کاهش زمان گردش کار صدور پروانه ساختمانی را تا جای ممکن انجام دهیم. بر این اساس سه محور اصلی فعالیت را نیز در نظر گرفته‌ایم. اولین و مهم‌ترین خدمت‌رسانی به مردم، دیگری افزایش کیفیت خدمات و حمایت و نظارت در حوزه صنفی است.

به گفته دکتر کرمی، در این زمینه در آخرین جلسه هیئت‌مدیره سازمان، تشکیل کارگروه ویژه آی‌تی در همین زمینه نیز تصویب شده است که هدف آن متمرکز کردن استفاده از توانایی‌ها، ظرفیت‌ها و ارتقا سیستم‌های موجود است. ماحصل این اقدام می‌تواند تعامل با نیروهای متخصص و متعهد و کاهش ترافیک کاری شود.

هدف نهایی در این زمینه رفتن به سمت یکپارچه‌سازی سیستم‌ها به‌ویژه در کارگروه‌های تخصصی است که تمام اعضای هیئت‌مدیره در آن‌ها حضور دارند.

به پیشنهاد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران مقرر شد در فاز اول این همکاری، سرفصل‌های اصلی مشخص شوند تا در ادامه نقطه مشترک و امضای یک تفاهم‌نامه حاصل شود. هم‌چنین در این جلسه اعلام شد که طی دو هفته آتی، موارد مطرح‌شده بین دو طرف مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار بگیرد.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مهندسان شهر

برچسب ها

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط