کد خبر : 8461 تاریخ انتشار : 1400/10/21 2321
تشکیل جلسه فوق‌العاده شیوه‌نامه تشخیص صلاحیت

جلسه فوق‌العاده شیوه‌نامه تشخیص صلاحیت

مهندسان شهر: انتقادات بر شیوه‌نامه تشخیص صلاحیت اشخاص حقوقی طراح و ناظر همچنان ادامه داشته و در این خصوص دیروز دوشنبه 20 دی ماه 1400 جمعی از فعالان صنعت ساختمان جلسه‌ای را با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران برگزار کرده، به بیان دغدغه‌ها و مشکلات ناشی از این دستورالعمل پرداختند.

در این نشست دکتر کرمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران ضمن تشکر از شرکت‌کنندگان بابت انتقال مشکلات جاری و ابراز دغدغه‌ها، از تشکیل جلسه فوق‌العاده اعضای هیئت‌مدیره با حضور تعدادی از نمایندگان انتخابی سازندگان، به‌صورت ویژه برای استماع مشکلات و انتقادات جلسه‌ای با مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

دکتر کرمی با اشاره به گردش کار اخیر سازمان اظهار داشت: طی دو هفته اخیر جلسات متعددی مبنی بر درج نظرات کارشناسی سازمان برگزار شده است.

دکتر کرمی با تاکید بر حمایت از خانواده بزرگ اعضای سازمان، اظهار داشت: برای اتخاذ سیاستی متقن، می‌بایست در فضایی کارشناسی درباره بررسی‌های همه‌جانبه تصمیم‌گیری شود.

هم‌چنین در ادامه این جلسه مهندس احمدی نایب‌رئیس اول سازمان نظام مهندسی و مهندس محرمی عضو هیئت‌مدیره درباره کمیته‌های تخصصی، بررسی کارشناسانه تعداد و ظرفیت مهندسان طراح و ناظر و پایه‌های ایشان جهت حضور در شرکت‌های حقوقی و درخواستی مبنی بر استمهال شیوه‌نامه فوق تا پایان سال صحبت کردند.

همچنین مهندس احمدی چندین روز قبل درخواست جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره را به دکتر کرمی طی نامه‌ای رسمی اعلام نموده‌اند.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

مهندسان شهر

برچسب ها

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط