کد خبر : 3635 تاریخ انتشار : 1399/8/15 2264
بهسازی مسیر پیاده بولوار ملک آباد به طول ۲.۵ کیلومتر

 نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد:

خلیل الله کاظمی، در این خصوص افزود: عملیات اجرایی پروژه بازپیرایی ضلع جنوبی و بهسازی مسیر پیاده بولوار ملک اباد به طول ۲.۵ کیلومتر و عرض ۵ تا ۸ متر از میدان فلسطین تا میدان آزادی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال با هدف تسهیل عبور و مرور شهروندان، پیاده محوری و ایجاد مسیر ویژه دوچرخه توسط سازمان عمران در حال انجام است.
وی با بیان اینکه برای این محور، مسیر ویژه دوچرخه نیز در نظر گرفته شده است، اظهارکرد:‌ در طول مسیر پیاده رو نصب آبیاری های مکانیکی جهت تامین آب فضای سبز، نصب نیمکت های سنگی و پارکی و غلاف های کابل برق جهت روشنایی مسیر پیش بینی شده است.
کاظمی اضافه کرد: تاکنون تمامی جداول سنگی لاین دوچرخه و باغچه ها و بتن ریزی های قسمت معابر پیاده و لاین دوچرخه در بخش اول پروژه به طور کامل انجام شده است.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: در طول کل مسیر پروژه حدود ۱۵ هزار مترمربع تایل و سنگ فرش اجرا و در طول ۲.۵ کیلومتر مسیر پیاده رو نیزحدود ۷۵۰۰ متر جدول سنگی در سه لاین کارخواهد شد.
وی ادامه داد: در راستای ایجاد شهری پیاده محور و تحقق سیاست های مدیریت شهری و شورای پنجم در این خصوص پروژه پیاده رو سازی، در ۱۱۵ نقطه شهر و اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط