کد خبر : 8403 تاریخ انتشار : 1400/10/4 2377
برنامه‌های مهندس خرم در یزد

برنامه‌های مهندس خرم در یزد

مهندسان شهر : در سفری یک روزه به استان یزد ، رئیس سازمان نظام مهندسی برنامه‌هایی همچون رسیدگی و بحث درباره وضعیت معیشتی و بیمه اعضای نظام مهندسی ، ایجاد امکانات رفاهی و تکمیل طرح خانه مهندس ، اهمیت اقلیم و معضل کمبود آب و امنیت شغلی مهندسان را مورد تأکید قرار داد .

مهندس احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با استقبال رئیس و هیات رئیسه سازمان وارد استان یزد شد و به منظور آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات استان با استاندار و معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری یزد دیدار کرد.

 مهندس خرم در سفر یک روزه خود ضمن دیدار و گفتگو با استاندار و معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری یزد, مديركل راه و شهرسازى این استان و همچنین تعدادی از مهندسین پیشکسوت، در جلسه با هیات مدیره، بازرسان، رئیس شورای انتظامی، روسای کمیسیون ها و مدیران سازمان نظام مهندسی یزد حضور یافت.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور سپس از خانه مهندس استان یزد بازدید کرد و در پایان این سفر استانی به گفتگو با صدا و سیمای مرکز یزد پرداخت.

در این سفر مهندس غلامحسین عسکری رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد استان‌ها و کمیل صرامی مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به عنوان همراه در سفر استانی مهندس خرم حضور داشتند.

 

منبع : پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی

مهندسان شهر

برچسب ها

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط