کد خبر : 3538 تاریخ انتشار : 1399/8/8 2330
بازدید ‌اعضای ‌نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از بزرگ ‌ترین بیمارستان ‌سرطانی شمال شرق

 نقل پایگاه خبری مهندسین نیوز :

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ‌با همراهی اعضای هیئت رئیسه سازمان از بیمارستان صد و نود و هشت تخت‌خوابی تازه تأسیس «عباس ناظران» در منطقه قاسم آباد مشهد بازدید کردند.
محمد حسین شرکاء رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و همراهان در نشستی که با حضور ‌مستشاری رئیس هیئت مدیره و افراسیابی مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد، موسوی تقی‌آبادی نایب‌رئیس‌سازمان و نوبری دبیر سازمان نظام مهندسی ساختمان تشکیل گردید، از تلاش ‌های این انجمن در ساخت بنایی ارزشمند با پشتوانه مردمی و مهندسی قدردانی کرد.
شرکا در این نشست، تصریح کرد: بنای این بیمارستان برپایه اندیشه و خرد مهندسی ساختمان و با رعایت اصول فنی و تخصصی و با تلاش بانیان‌ خیراندیش آن در حوزه درمان و سلامت مردم برای بیماران سرطانی ساخته شده که جای قدردانی و تشکر دارد و باید با افتخار دست مریزاد بگوییم.
مدیرعامل انجمن خیریه بیماران سرطانی مشهد گزارشی از روند ساخت بیمارستان صد و نود و هشت تختخوابی عباس ناظران را تشریح کرد و ادامه داد: این بیمارستان در زمینی به مساحت هجده هزار و پانصد مربع و با زیربنای بیست و نه هزار متر مربع در ۵ طبقه شامل بخش‌ های کودکان، زنان و مردان احداث شده که دارای ۶ اتاق عمل و اورژانس است و بالغ بر صد و ده میلیارد تومان توسط مردم خیر اندیش هزینه شده است.
رئیس هیئت مدیره انجمن خیریه بیماران سرطانی مشهد نیز در این نشست، عنوان کرد: بیمارستان ناظران تکمیل کننده مرکز رادیو تراپی و انکولوژی رضا (علیه السلام) وابسته به انجمن بیماران سرطانی است.
مستشاری عنوان کرد: این مرکز دارای تجهیزات پیشرفته پزشکی از جمله ۵ دستگاه شتاب دهنده بوده که روزانه بطور متوسط نهصد تا هزار و صد بیمار مشکوک به سرطان جهت تشخیص و درمان تحت معالجه قرار می‌ گیرند.
‌در خاتمه، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و همراهان از بخشهای بستری، اتاق های عمل و تأسیسات مکانیکی بیمارستان بازدید کردند.

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط