کد خبر : 3670 تاریخ انتشار : 1399/8/18 2565
اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی

علی اصغر زحمتکش با اشاره به مزیت های سامانه سینا به نسبت سامانه های قبلی سازمان اظهارکرد: سامانه سینا فرایند های ۵۴ گانه ارائه شده در ۱۳ سامانه مجزا در نظام مهندسی را به صورت تجمیع شده و با کیفیت بهتر در اختیار مهندسان قرار می دهد.
وی با بیان اینکه معماری و ساختار این سیستم ها به گونه ای است که یکپارچگی و جامعیت اطلاعات سطح سازمان را فراهم می کند، افزود: بزرگترین مزیت این سامانه ایجاد جریان روان اطلاعات بین بخش های مختلف سازمان است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تاکید کرد: این سامانه به گونه ای توسعه می یابد که تمامی منابع اطلاعاتی سازمان یکپارچگی خود را حفظ کرده به طوری که اجرای ماموریت های سازمان با سهولت و کیفیت بهتری ارائه می شود.
زحمتکش با اشاره به برخی دیگر از مزیت های سامانه سینا خاطرنشان کرد: کاهش هزینه ها، دسترسی بهتر و سریعتر به داده ها، افزایش شفافیت، بهبود هماهنگی بین بخشی، استاندارد سازی فرایندهای کاری و تسهیل در توسعه خدمات بخشی از مزایای این سامانه سینا تلقی می شوند.
وی عنوان کرد: این سامانه به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از وب سرویس قابلیت اتصال به ارگان های دیگر از قبیل شهرداری، شرکت گاز، راه شهرسازی و حتی دیگر سامانه های کاربردی سازمان مانند سامانه نوسا و اتوماسیون اداری را دارد.
 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد افزود: سامانه سینا نقش مهمی در تکریم ارباب رجوع ایفا خواهد کرد و باعث خواهد شد تا مهندسین با صرف زمان کمتری خدمات مورد نظر خود را از سازمان دریافت کنند.

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط

news
10اردیبهشت1403

معافیت از اظهار نامه تا سقف ۱۸ میلیارد تومان فروش

معافیت از اظهار نامه تا سقف ۱۸ میلیارد تومان فروش

news
19فروردین1403

تعرفه ژئوتکنیک - بهار ۱۴۰۳

تعرفه ژئوتکنیک - بهار ۱۴۰۳

news
16فروردین1403

در جلسه شورای شهر تصویب شد؛ افزایش ۳۵ درصدی نرخ بهای دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران

در جلسه شورای شهر تصویب شد؛ افزایش ۳۵ درصدی نرخ بهای دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران

news
28اسفند1402

بازار فولاد در سال ۱۴۰۳

بازار فولاد در سال ۱۴۰۳

news
21بهمن1402

تعطیل شدن سامانه کد رهگیری اجاره آژانس‌های املاک

تعطیل شدن سامانه کد رهگیری اجاره آژانس‌های املاک از شنبه 1401/11/21 طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، از روز 21 بهمن 1402 بخش قراردادهای اجاره سامانه ایران املاک از دسترس خارج و سامانه «خودنویس» جایگزین خواهد شد

news
14بهمن1402

مصوبه سرپرست کارگاه آذربایجان

به استناد مواد ۴، ۳۰، ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب اسفندماه ۱۳۷۴ مجلس شورای اسلامی و به منظور ایجاد هماهنگی در اجرای ساختمان‌های مشمول قانون مذکور از تاریخ صدوراین ابلاغیه در سراسر کشور فعالیت کلیه سازندگان حقیقی و حقوقی تشخیص صلاحیت شده در اجرای ساختمان با رعایت صلاحیت‌ها و ظرفیت‌های مربوطه بشرح یکسری موارد می‌باشد. این مصوبه مربوط به استان آذربایجان می‌باشد.