دانشگاه هوانوردی
کد خبر : 8988 تاریخ انتشار : 1402/6/5 2490
اعطای بورسیه تحصیلی و ثبت نام دانشجو در دانشگاه هوایی

مرکز آموزش عالی علمی کاربردی صنعت هوانوردی " آسمان ایرانیان" با هدف دستیابی به اهداف والای جمهوری اسلامی ایران، ترویج علوم هوانوردی در میان جامعه، و فراهم آوردن فرصت‌های تحصیل دانشگاهی برای جوانان علاقه‌مند و با استعداد، در رشته‌های خلبانی، مهمانداری هواپیما، دیسپچری پرواز، اویونیک (الکترونیک هواپیما)، تعمیر و نگهداری هواپیما و سایر حوزه‌های مرتبط، اعلام آمادگی برای ثبت‌نام داوطلبان ورود به سال تحصیلی 1402 از طریق سازمان سنجش کشور را اعلام نموده است.

این مرکز آموزشی همچنین در نظر دارد تا در سال 1402، برای اولین بار در کشور، در حوزه آموزش هوانوردی غیرنظامی، به تعداد محدودی از علاقه‌مندان به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی با شرایط بورسیه (با مطابقت به آیین‌نامه دانشگاه هوانوردی "آسمان ایرانیان") فرصت داده و پس از اختبار ورودی کتبی و مصاحبه شفاهی در زمینه‌های مختلف هوانوردی، بورسیه‌های تحصیلی را اعطا خواهد کرد.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به وبسایت رسمی دانشگاه و مرکز آموزش هوانوردی "آسمان ایرانیان" مراجعه نمایند.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط

news
10اردیبهشت1403

معافیت از اظهار نامه تا سقف ۱۸ میلیارد تومان فروش

معافیت از اظهار نامه تا سقف ۱۸ میلیارد تومان فروش

news
19فروردین1403

تعرفه ژئوتکنیک - بهار ۱۴۰۳

تعرفه ژئوتکنیک - بهار ۱۴۰۳

news
16فروردین1403

در جلسه شورای شهر تصویب شد؛ افزایش ۳۵ درصدی نرخ بهای دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران

در جلسه شورای شهر تصویب شد؛ افزایش ۳۵ درصدی نرخ بهای دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران

news
28اسفند1402

بازار فولاد در سال ۱۴۰۳

بازار فولاد در سال ۱۴۰۳

news
21بهمن1402

تعطیل شدن سامانه کد رهگیری اجاره آژانس‌های املاک

تعطیل شدن سامانه کد رهگیری اجاره آژانس‌های املاک از شنبه 1401/11/21 طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، از روز 21 بهمن 1402 بخش قراردادهای اجاره سامانه ایران املاک از دسترس خارج و سامانه «خودنویس» جایگزین خواهد شد

news
14بهمن1402

مصوبه سرپرست کارگاه آذربایجان

به استناد مواد ۴، ۳۰، ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب اسفندماه ۱۳۷۴ مجلس شورای اسلامی و به منظور ایجاد هماهنگی در اجرای ساختمان‌های مشمول قانون مذکور از تاریخ صدوراین ابلاغیه در سراسر کشور فعالیت کلیه سازندگان حقیقی و حقوقی تشخیص صلاحیت شده در اجرای ساختمان با رعایت صلاحیت‌ها و ظرفیت‌های مربوطه بشرح یکسری موارد می‌باشد. این مصوبه مربوط به استان آذربایجان می‌باشد.