کد خبر : 4011 تاریخ انتشار : 1399/9/10 2338
احداث هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مقاوم برای مددجویان آذربایجان غربی

نقل از قطره نیوز:

عزیز سهندی،در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: بیش از ۵۰ درصد از مسکن‌های مددجویی مدنظر تاکنون احداث شده و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری، مابقی این مساکن را احداث و تحویل مددجویان استان دهیم.

این مقام مسئول در آذربایجان غربی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱ هزار واحد مددجویی در استان تعمیرات اساسی شده، افزود: ۴ هزار و ۸۰۰ خانوار مددجو در آذربایجان‌غربی نیاز به احداث مسکن دارند که ۴ هزار خانوار در شهر و بقیه در روستا‌ها ساکن هستند.

سهندی با اشاره به خسارت ۲۴۲ واحد مسکونی مددجویان در زلزله چهارم اسفند ۹۸ در بخش قطور خوی، تصریح کرد: ۱۰۰ واحد ازاین مساکن خسارت دیده با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض آماده بهره برداری شده و بقیه نیز در دست بازسازی و ساخت است.

او عنوان کرد: برای ساخت و تعمیر واحد‌های مسکونی مددجویان این نهاد در استان از ابتدای امسال ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط

news
10اردیبهشت1403

معافیت از اظهار نامه تا سقف ۱۸ میلیارد تومان فروش

معافیت از اظهار نامه تا سقف ۱۸ میلیارد تومان فروش

news
19فروردین1403

تعرفه ژئوتکنیک - بهار ۱۴۰۳

تعرفه ژئوتکنیک - بهار ۱۴۰۳

news
16فروردین1403

در جلسه شورای شهر تصویب شد؛ افزایش ۳۵ درصدی نرخ بهای دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران

در جلسه شورای شهر تصویب شد؛ افزایش ۳۵ درصدی نرخ بهای دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران

news
28اسفند1402

بازار فولاد در سال ۱۴۰۳

بازار فولاد در سال ۱۴۰۳

news
21بهمن1402

تعطیل شدن سامانه کد رهگیری اجاره آژانس‌های املاک

تعطیل شدن سامانه کد رهگیری اجاره آژانس‌های املاک از شنبه 1401/11/21 طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، از روز 21 بهمن 1402 بخش قراردادهای اجاره سامانه ایران املاک از دسترس خارج و سامانه «خودنویس» جایگزین خواهد شد

news
14بهمن1402

مصوبه سرپرست کارگاه آذربایجان

به استناد مواد ۴، ۳۰، ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب اسفندماه ۱۳۷۴ مجلس شورای اسلامی و به منظور ایجاد هماهنگی در اجرای ساختمان‌های مشمول قانون مذکور از تاریخ صدوراین ابلاغیه در سراسر کشور فعالیت کلیه سازندگان حقیقی و حقوقی تشخیص صلاحیت شده در اجرای ساختمان با رعایت صلاحیت‌ها و ظرفیت‌های مربوطه بشرح یکسری موارد می‌باشد. این مصوبه مربوط به استان آذربایجان می‌باشد.