کد خبر : 7108 تاریخ انتشار : 1400/7/25 2407
دوئل بر سر انتخابات نظام مهندسی

اختصاصی مهندسان شهر - با داغ شدن انتخابات سازمان نظام مهندسی تهران شاهد برخی از بی اخلاقی ها هستیم که این خود جای بسی تامل دارد.
گفتنی است که انتخابات نظام مهندسی این دوره در حالی برگزار می‌شود که وزیر تازه نفس سبحان دارو وزارت راه و شهر سازی شده است و تا به امروز علاقه چندانی به انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان نشان نداده ما هم با اما و اگرهای بسیاری همراه شده است.
از سوی دیگر باید یادآور شد که تبلیغات انتخاباتی تا آخرین لحظه و به دور از نگاه تیزبین مسئولان یکی دیگر از شائبه‌های انتخابات این دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان به حساب می آید.
وعده های رنگارنگ کاندیدهای انتخابات
همانگونه که می‌دانیم این دوره انتخابات نظام مهندسی هم از وعده های رنگارنگ و متنوع کاندیداها به دور نبود، وعده هایی که عملیاتی شدن آن با شک و شبهه بسیاری همراه است.
بررسی دلایل افزایش اهمیت راهیابی به هیئت مدیره نظام مهندسی
همانگونه که می‌دانیم طی سالهای گذشته هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان ها با گردش مالی عظیمی مواجه شده اند به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از افراد برای راهیابی به هیئت مدیره به هر اقدامی دست میزنند و از هر روشی استفاده می کنند که این خود می تواند گویای جای خالی نظارت وزارت راه و شهرسازی بر نوع عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها داشته باشد چرا که طبق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مهمترین هدف تشکیل این سازمان مردمی نهاد و تخصصی اعتلای جایگاه مهندسان بود اتفاقی که متاسفانه طی سال‌های گذشته توجه چندانی به آن نشده است چرا که طی سال های اخیر مهندسان نه تنها نتوانستند به ارتقای جایگاه خود دست یابد بلکه در عمل شاهد افزایش امضا فروشی مهندسان نیز بودیم که این خود گویای ناراضی بودن این قشر از جامعه از وضعیت شغلی شهروند است.

مهندسان شهر

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط