کد خبر : 7103 تاریخ انتشار : 1400/7/25 2534
بررسی مسکن مهر در شاهرود

به گزارش مهندسان شهر، امیر عمیدی در دیدار با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان اظهار کرد: بالغ‌بر ۶۵۰ پروژه باقیمانده مسکن مهر شاهرود از مجموع دو هزار و ۷۰۰ پروژه باقیمانده به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده و همچنان دو هزار و ۵۰ پروژه ناتمام است.

وی افزود: در مجموع بالغ‌بر دو هزار و ۵۰ کیلومتر طول مسیر تحت نظارت اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) بوده که از این میزان ۲۹۹ کیلومتر در قالب بزرگراه، ۳۰۰ کیلومتر مسیر فرعی و یک‌هزار و ۱۸۳ کیلومتر نیز راه روستایی است.‌

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) بیان کرد: مهم‌ترین مشکل جاده‌های تحت نظارت این اداره کل، روکش نداشتن آسفالت نزدیک به ۴۸ درصد از راه‌ها است.

عمیدی ادامه داد: از محل تبصره ۱۴، مبلغ ۸۱ میلیارد تومان مصوب شده است که با این اعتبار می‌توان پروژه‌های حساس شرق استان سمنان را ساماندهی کرد.

وی با بیان اینکه پروژه جاده‌ای میامی- جبلان- کلاته‌خیج، جزو پروژه‌های جهش تولید استان سمنان معرفی شده است، تصریح کرد: ۳۳ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۴، ابلاغ اعتبار شده که ۹ میلیارد از این مبلغ تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: پروژه عباس‌آباد - کاهک به طول ۳۰ کیلومتر به‌عنوان یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان است که تاکنون ۵ کیلومتر از این مسیر به بهره‌برداری رسیده و مابقی این محور نیز ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عمیدی خاطرنشان کرد: ۵۴ کیلومتر از پروژه شاهرود به آزادشهر در مسیر استان سمنان است که ۳۸ کیلومتر از این طرح اجرا و برای ۱۲ کیلومتر از ۱۵ کیلومتر باقیمانده نیز عقد قرارداد شد.

راه نقش اساسی در توسعه استان سمنان دارد

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان سمنان، از مهم‌ترین اولویت‌ها است و بی‌شک راه، نقش اساسی در توسعه استان دارد.

وی ساماندهی سه‌راهی شاهرود به مجن و همچنین تکمیل و بهره‌برداری از مسیر میامی به جاجرم و نیز تکمیل و افتتاح مسیر معلمان- طرود- سطوه را جزو دغدغه‌های خود در شرق استان سمنان دانست و بر ضرورت تکمیل این محورها تأکید کرد.

استاندار سمنان همچنین ایجاد روگذر پل راه‌آهن در ورودی شهرک نوین شاهرود را از انتظارات، مطالبات و دغدغه‌های مردم شاهرود عنوان کرد که باید برطرف شود.

منبع: فارس

مهندسان شهر

برچسب ها

شبکه های اجتماعی

نظرات شما

اخبار مرتبط